perjantaina, lokakuuta 16

7 asiaa jota ette vielä tiedä minusta

1. Olen koukussa Big Brotheriin...
2. Minulla on siniset silmät ja hiukseni ovat oikeasti maantien harmaat.
3. Haaveilen aivan liikaa ja toisinaan kärsin kovasta vauvakuumeesta.
4. En vieläkään tiedä mitä työtä haluaisin tehdä "isona".
5. En oikein osaa sanoa ei vaikka pitäisi (lupaudun liian moniin juttuihin).
6. En pidä syysauringosta (siitä joka mollottaa kirkkaana ja aivan liian matalalla).
7. Syön lähes joka päivä supersalmiakkia (ai olenko addiktoitunut ;D).

Sain tähän haasteeseen idean jostakin sisustusblogista ja haluan myös haastaa kaikki lukijat tekemään saman omaan blogiinsa (ja anonyymit kommenttiosioon tänne) :)

4 kommenttia:

  1. Itse olin BB:n alkaessa siihen ihan koukussa, meinasin jopa ostaa sen 24/7 kortin - mutta onneks en!
    Jäänyt koko kahtominen nyt vähälle kun ukon luona ollunna, siellä kerkee telkkaria pahemmin kahtoo ja ukko vihhaa sitä ongelmiaa *wirn*
    Lisäksi mielenkiinto hävinny tuota ohjelmaa kohtaa kun se Kätlin on jtn niin raivostuttavaa :D

    VastaaPoista
  2. Mä meemitän kommenttilotaasi :)
    1. Olen perheeni kuopus ja pidän itseäni edelleen "pienenä", kuten pitävät veljenikin ja äidin puolen serkut.
    2. mulla on ihan kamala vauvakuume!
    3. nenäni alkaa aina vuotamaan jos syön kuumaa ruokaa
    4. kerään sanontoja ja loruja
    5. saan edelleen sydämentykytyksiä poikabändeistä ;D
    6. korvanlehtiäni alkaa särkemään aina kovassa tuulessa (erityisesti kylmässä tuulessa, mutta myös lämpimässä puhurissa)
    7. haluaisin pitkän tummanruskean loivakiharaisen tukan! NYT!

    VastaaPoista
  3. Elli: juu eihän se BB ole ihan loistavinta viihdettä eri kanteilta katsottuna, mutta niin pirun koukuttavaa ;) Se tulee ihan hyvään aikaankin vielä kun olen saanut iltapuuhat tehtyä :)

    Ihana MaaMaa! :)Pakko vielä peesiä sen verran että:
    a) mullakin on vauvakuume!
    b) munkin nenä alkaa vuotamaan "vettä" kun syön kuumaa ruokaa, sekä kun tulen ulkoa sisälle.
    c) olen kerännyt runoja ja kirjoittanut niitä itsekin. Viisaita aforismejä olen rustaillut myös.
    d) haluaisin myös pitkän tukan heti, väristä en ole varma :)

    Vauvakuumeesta sen verran, että olisiko nyt otollinen aika vauvalle MaaMaa? :))))Vauvat on niiiin ihania! Näin ne aika kultaa muistot. Nimittäin niistä valvotuista öistä ja uupumuksesta ;D

    VastaaPoista
  4. Ja vielä sen verran, että tuskin kenelläkään jäi epäselvyyksiä siitä että mulla on vauvakuume kun se piti moneen kertaan kirjoittaa :DD

    VastaaPoista